• Gratis verzending vanaf €60,-
  • Voor 16:00 uur besteld = vandaag verzonden
  • Koop veilig & vertrouwd
  • Meer dan 15.000 tevreden klanten
  • Klantenbeoordeling 9.4/10
Home » Retourneren & ruilen

Retourneren & Ruilen

 

Wanneer je niet tevreden bent met de aankopen kun je het uiteraard retourneren. Hoe moet dit ??

Print onderstaand retour formulier uit, vul deze in en doe deze bij het retour pakketje in.

Wanneer jou pakket bij ons binnen is gekomen wordt het bedrag ALTIJD via een tegoedbon binnen 2 werkdagen via de mail toegestuurd , behalve als er iets met de retour zending volgens ons niet in orde is, als dit het geval is kijken we samen met jou naar een passende oplossing het is dus nooit het geval dat wij niks doen met afgekeurde retourtjes.

Wij hanteren een retourtermijn van 8 dagen.

Uiteraard doe wij nooit moeilijk wanneer een zending door omstandigheden wat later binnen komt.

Retourneren is op eigen kosten. 

Het artikel dient in de orginele staat te zijn, prijskaartjes zijn aangehecht, ongedragen, ongewassen en onbeschadigd. Alle items dienen in de orginele verpakking retour gestuurd te worden dus in de zak of doos waarin het is bezorgd.

Sale items kunnen NIET RETOUR.   

 

- Wij nemen geen schoenen terug  zonder doos of waarop de doos geschreven is of geplakt. 

- Wij geven geen wasgarantie of garantie op versieringen. 

- Accessoires nemen wij niet retour ( TASSEN, RIEMEN EN SIERADEN ) 

- Oorbellen kunnen niet retour ivm Hygiëne  

 

Wanneer je betaald met een tegoedbon vindt de terug betaling ook altijd plaats in  de vorm van een tegoedbon.

Download hier het retour formulier.

 

Vul deze in en doe hem bij in het pakketje.
Zonder formulier kunnen we de zending niet verwerken.
Geen printer ? Neem dan even contact met ons op.

 

Wanneer de retour zending volgens ons niet voldoet aan de gestelde eisen hebben wij het recht deze te weigeren. Indien dit het geval is vervalt het recht op terug betaling en zullen wij je via de mail daarvan op de hoogte stellen. 

Verstuur je pakket altijd met PostNL en met een Track & Trace. BT Mode is namelijk niet aansprakelijk wanneer je retourpakket zoekt raakt Bewaar dit bewijs ook goed. Bij geen of onvoldoende frankeren brengen wij extra kosten in rekening.

Alle retourtjes die bij ons binnen komen worden geregistreerd zodat we altijd kunnen nagaan wanneer en of een retourzending bij ons binnen is gekomen. 

Hoe kun je ruilen bij Goldie?

Wanneer u een item wilt ruilen kan dit uiteraard. Voor een andere maat, kleur of ander item ? Dat is allemaal geen probleem. 

Wij sturen altijd GRATIS het nieuwe artikel na je toe. Wanneer u een item wilt ruilen kan dit doorgegeven via info@goldiestore.nl of vermeldt het op het factuur of retourformulier. 

 

Het retouradres is :


Goldie

Dorpsstraat 74

6871 AN Renkum